Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen? Laat een berichtje achter op Facebook, stuur een mailtje of bel ons. En laat Skili al jouw zorgen voor de skireis wegnemen. Geen onnodige winkelbezoeken, gegarandeerd warme ademende kledij en geen was achteraf of plaats nodig in de kast.

 

Hieronder vind je de antwoorden op vaak gestelde vragen. Ook vind je onze matengids en datumgids die je helpen correct boeken.

IS DE KLEDING PROPER?

Onze kledij word gewassen door specialisten met aangepaste producten  zodat de kledij al zijn technische kwaliteiten behoudt. We behandelen ze ook nog eens met speciale sprays die anti-bacterieel, en water-afstotend zijn.

HOE LANG IS DE HUURPERIODE?

Een huurperiode bedraagt 10 dagen. Je krijgt het pakket 3 dagen op voorhand opgestuurd zodat je nog tijd hebt om alles eens te passen en een spoed-ruil te starten indien nodig. Meer info vind je in onze datum gids of je kans ons steeds bereiken via mail (info@skili.be) / chat / telefoon.

HOE ONTVANG IK DE KLEDING?

Bij de bestelling geef je het gewenste adres op. Via BPost (voor België) en PostNL (voor Nederland) wordt de SkiLi-doos verzonden. Er is geen handtekening nodig bij ontvangst. Er is wel een bewijs van afgite. Het pakket kan gevolgd worden via de Track & Trace – dienst van BPost. De retourbon voor het terugzenden van de bestelling zit inbegrepen in de doos.

HOE STUUR IK DE KLEDING TERUG?

Plaats alle gehuurde kledij in de originele doos en plak de doos toe. De retourbon (die in de doos zat) plak je op de doos. De verzending is reeds betaald. De laatste stap is de doos bij je dichtsbijzijnde BPost / PostNL kantoor afgeven.

WAT ALS MIJN KLEDING NIET PAST?

We raden je aan zeker onze matengids te gebruiken zodat je dit niet tegenkomt. Bij twijfel kies dan voor een grotere maat. De meeste broeken en jassen kunnen nog kleiner gemaakt worden en je draagt vele lagen kleding onder bijvoorbeeld een jas.

Heb je je bestelling al ontvangen, contacteer ons dan zo snel mogelijk via één (of alle) van onze kanalen (email, facebook, telefoon). We zoeken dan zo snel mogelijk een oplossing en sturen je indien mogelijk nog snel een ander pak op.

KAN IK DE KLEDING OP VOORHAND PASSEN?

De kleding kan na afspraak gepast worden. We raden iedereen aan om de matentabel goed te volgen.

IS DE VERZENDING GRATIS?

Vanaf 45€ is verzending EN retour gratis. We voegen dan een sticker toe aan je bestelling. Deze gebruik je voor de retour.

WAT ALS DE KLEDING BESCHADIGD, VERLOREN OF GESTOLEN WORDT?

Indien herstellingen nodig zijn, worden de kosten van de waarborg afgehouden. Als de artikelen onherstelbaar en onverhuurbaar zijn voor toekomstige klanten, wordt de volledige waarborgafgehouden. Hetzelfde geldt als de kleding verloren of gestolen is, opnieuw wordt de volledige waarborg afgehouden.