Gepost op

SkiLi in De Tijd (2/1/2016)

PRO­FIEL SKILI

Op­ge­richt in 2013 door Lot­har De Keyne (24), Max De Vos (25) en Maxi­me Os­si­eur (25). Ze leg­den 10.000 euro spaar­geld bij el­kaar om ski­pak­ken aan te kopen en te ver­hu­ren via een on­li­ne­ver­huur­si­te. Vo­ri­ge win­ter wer­den 150 ar­ti­ke­len ver­huurd. Het doel deze win­ter is 500 ar­ti­ke­len. Skili sloot vo­ri­ge zomer een con­tract met de reis­or­ga­nisa­ties Tho­mas Cook en Nec­ker­mann.

Na één jaar haal­de de piep­jon­ge ski­kle­dij­ver­huur­der Skili al een con­tract bin­nen met Tho­mas Cook en Nec­ker­mann. Hoezo, on­der­ne­men is moei­lijk? ‘We zijn niet high­tech, hy­pe­r­in­nova­tief of com­plex. De ti­ming van ons con­cept zit ge­woon goed.’ Skili kreeg vorm op een ski­reis in …

Lees het volledige artikel op de website van de Tijd

Bezoek nu onze Webshop en bestel vandaag nog!

Geef een reactie